Tuesday, February 5, 2008

5 Februari 2008

katak bobok
Heheheh hari ni apa yang nak diceritakan..hari ni aku mengantuk sangat padahal malam tadi aku tido cepat..hmm sebab anak aku dina asyik batuk jer..tu yang buat aku asyik terjaga jer..pastuh si kakak pulak kencing kat atas katil..aku pelik si kakak ni asyik ngompol jer..dah penat aku nak mengerjakan kat atas tilam tuh..hari ni aku g keja bawa keta sendiri..my hubby ada keja sendiri so aku tak de la menyusahkan dia nak ambik aku ke tak hehehehhe..hmm kengkawan aku semua dah ramai yang tak de..mak lilik ngan su dah blah g bank..aku dah boring nihh...nak buat apa yerr Tengah hari ni aku rasa kebulur sangat awa dah ajak aku g makan kat luar jer..aku pun no hal la..tapi si mahadzer tu nak banje aku makan..nanti aku g makan mamat tu plak datang bawa makanan sampai tengah hari tunggu dia tak der..aku pun ngan awa kuar arr g makan kat pt daun..sebelum tu g anta baju dulu kat taman rona...Kat pt daun aku makan meehon soto rasa soto kampung arr sebab ada tauge kampung tuh..hmm nyam nyam..balik dari pt daun kat atas meja ada plak kfc..huhuhu dah kenyang baru makanan ada tak ke sengal tu namanya..dah tak larat aku nak makan...Petang ni kawan sebelah aku 3 jam mak yot namanya..orang kampung mak dia ada meninggal..punca meninggal adalah tidak diketahui...sok kita tanya dia napa erh...k sambung lagi nanti



3 comments:

zputri said...

tambah2la lagi koleksi tu...

Aku_tulip said...

aku lupa nak baca ko punya blog...nie(ahad...10/02/2008)baru sempat jengah...org kg mak aku tu meninggal tak sakit ..dia memang memacam sakit..tapi sakit tu bukan puncanya....ko paham tak tuk...aku siap kan sulam reben la ari nie...byk lagi ko...ko bila nak stat buat sulam...

MYWorld said...
This comment has been removed by the author.