Monday, March 16, 2009

Jalan Jalan Bp Mall

Hmm apa aktiviti hari minggu aku semalam erh..Hari sabtu tiada aktiviti menarik yang aku buat kat rumah.Hanya sekadar menguruskan anak2 dan melakukan pekerjaan suri rumah tangga. Aku masak asam pedas ikan manyung letak lada hitam, petangnya aku buat karipap.Aku boring sebabbb tak apa apa yang nak dibuat. Lagi pun hujan lebat..bebudak ada kat rumah, kalau aku buat mesti ada yang makan. Hari ahadnya aku ada banyak jemputan..kol 1 tu aku g jemputan umah kawan aku kat Pt Baring..member satu kelas dulu masa tingkatan 4 n 5. Dah tu balik solat zuhor g air hitam plak..jemputan umah kawan suami masa g umrah dulu. Balik dari jemputan aku ajak suami pergi BP Mall, aku cakap nak belikan hadiah besday untuk dia. Aku bukannya tak nak belikan dia hadiah sendiri..sebab aku tahu dia tu cerewet sangat nanti kalau aku belikan dia tak berkenan.Last dia tak guna apa yang aku beri..aku gak yang kecewa..semalam dia cakap nak beli jam..so besday dia kali ni aku hadiahkan jam. Masa kat Bp Mall adik aku mms gambar anakku yang no 3. Sara aku tinggalkan kat umah..saja la tu nak menyatakan suruh balik cepat...


Rupa Sara Makan Ais Krim

2 comments:

Aku_tulip said...

muntuk si yayuk ker antar mms....anak ko tercekik pisang lg ya..heheheh

haticantik said...

heheheh yayuk mms anta gambar anak aku makan ais krim la yott