Thursday, January 22, 2009

Makan Bakso

Hari ni pagi tadi aku bawa jemput-jemput pisang keras..hmm napa tak menjadi erk setiap kali buat jemput-jemput pisang? Aku semalam petang tengok alang buat sedap jerk..padahal dia abang aku..kenapa dia lebih terer dari aku? sebab dia suka makan pisang ker? heheheh aku suka makan gak tapi tak jadi pun..hmm berat aku dah naik sesangat nih dari aku bersalin..hmm ni dah naik 5 kilo nih...dalam masa 7 bulan jer..perghhh senangnya berat aku nak naik..hari ni keja tak banyak sangat..hmm keja yang bermusim memang macam ni la..Rehat tadi aku baring kat bilik solat..ngantuk sangat mata. Bila nak buka almari nak ambik bantal pintunya plak terkopak..bukan salah aku erh..salah pintu tu sebab masa dia dah sampai..aku ngan mak lilik cuba gak betulkan..tapi tak berjaya..sebab agaknya keja tu untuk lelaki..kita orang ni bukan expert sangat. Hmm kat blik solat sms ziha.ayat aku satu jerk.."bakso". Heheheh ziha pun balas bla bla bla..Bangun tido ziha cakap baksonya ada..alhamdulillah..Aku kongsi makan ngan mak yot sebab dia tak makan pentol daging tuhhehehe maksud aku (bebola daging)..dia makan meenya jerk..Jadinya aku nya bawa balik la..Hmm bakso yang aku makan ni memang sedap kalau tak percaya makan la..kedainya dekat jer ngan bp mall..Dari arah Pt Raja ke Batu Pahat belah kiri. Nanti la aku ambik gambar kedainya plak..heheheheh. Bakso yang aku makan nih yang menyedapkannya lagi dia punya sambal..nak makan tu letak sambal yang dia buat..pastuh letak kicap abc yang hanya ada jual kat Indonesia jerk dan sos maggi. Hehehhehe k kita tengok gambar bakso yang pakwe ziha belikan..

Ni Bakso Kat OpisBakso Selepas Dihidang Kat Umah

3 comments:

nurulazwa.blogspot.com said...

sedap gile bakso kak ma..
terliur angah tau!!
bl ntah boleh makan bakso sedap..
tunggu shah datang le..
bole mkan dengan dia same.hehe..

haticantik said...

alahai nak makan ngan shah jer..tak pelawa aku pun..tak suai toll

Unknown said...

Sy tgh me ngidam bakso niiii huhu. Tp katanya kedai ya dh tutup. Jenuh sy Google. Sis tau x kat mana dia pindah 😅